Austiņas uz biroja tastatūras – simbolizē IT lietotāju atbalstu un palīdzību attālinātā darba vidē

Lietotāju atbalsts un IT pieprasījumu apkalpošana

Sniedzam ātru un profesionālu palīdzību Jūsu darbiniekiem ikdienas IT jautājumos. Atbalsts pieejams pa tālruni, e-pastu vai tiešsaistē. Piedāvājam arī lietotāju pašapkalpošanās portālu un skaidri definētus SLA, kas nosaka reakcijas un izpildes laikus.

Ātrs un uzticams IT atbalsts Jūsu komandai — kad vien tas ir nepieciešams

  • 1. un 2. līmeņa IT atbalsts – palīdzība ar programmatūru, aparatūru, piekļuves tiesībām, tīkla savienojumiem un lietotāju kontiem.
  • Daudzkanālu pieejamība – atbalsts pieejams pa tālruni, e-pastu, tiešsaistes čatu vai pašapkalpošanās portālu.
  • Pašapkalpošanās portāls – lietotāji var:
    • pieteikt pieprasījumus un sekot līdzi to statusam;
    • izmantot zināšanu bāzi ar biežāk uzdotajiem jautājumiem;
    • izvēlēties iepriekšdefinētus procesus, piemēram:
      • darba vietas sagatavošana jaunam darbiniekam (iekārtas, konti, piekļuves);
      • darbinieka atbrīvošana ar automātisku piekļuves bloķēšanu un kontu deaktivizēšanu.
  • IT pieprasījumu pārvaldība – centralizēta sistēma pieprasījumu reģistrēšanai, kategorizēšanai, prioritizēšanai un izpildei.
  • SLA (Service Level Agreement) – skaidri definēti reakcijas un izpildes laiki atkarībā no pieprasījuma kritiskuma.
  • Proaktīva komunikācija – lietotāji tiek informēti par pieprasījuma statusu, izpildes gaitu un iespējamiem kavējumiem.
  • Atsauksmju sniegšana – pēc katra atrisinātā pieprasījuma lietotājiem ir iespēja novērtēt saņemto atbalstu un sniegt komentārus.

Statistika un atskaites – pārskatāmi dati par pieprasījumu apjomu, izpildes laikiem, atkārtotām problēmām un lietotāju apmierinātību.

Atbalsts nestandarta un nozares specifiskām sistēmām

 

Papildus klasiskajam IT atbalstam nodrošinām arī palīdzību ar specializētām un nestandarta sistēmām, kas bieži sastopamas dažādās nozarēs.

 

Dokumentu vadības sistēmas (DVS)

Dokumentu aprites, versiju kontroles un piekļuves konfigurācijas.

Ekspozīciju un satura vadības sistēmas (CMS)

Atbalsts muzejiem, izstāžu zālēm un kultūras centriem.

Piekļuves kontroles sistēmas

Kkaršu sistēmas, lietotāju tiesību pārvaldība, integrācija ar ēku drošības risinājumiem.

BMS (Building Management Systems)

Sadarbība ar tehniskajiem dienestiem, lai nodrošinātu IT integrāciju ar ēku automatizācijas sistēmām.

HR un personāla vadības sistēmas

Piekļuves, datu ievades un integrāciju atbalsts.

Citi nozares risinājumi

Pielāgots atbalsts Jūsu specifiskajām sistēmām un procesiem.

Ieguvumi Jūsu uzņēmumam

Ātra problēmu atrisināšana

Samazināts dīkstāves laiks un lielāka darbinieku produktivitāte.

Vienots atbalsta punkts

Centralizēta pieeja visiem IT jautājumiem, tostarp specializētām sistēmām.

Pārskatāmība un kontrole

Skaidrs process, SLA un atskaites ļauj uzraudzīt kvalitāti un identificēt uzlabojumu iespējas.

Lietotāju apmierinātība

Draudzīgs un profesionāls atbalsts, kas pielāgots Jūsu komandas vajadzībām.

Mērogojamība

Piemērots gan mazām komandām, gan lielām organizācijām ar vairākiem atbalsta līmeņiem un dažādu sistēmu vidi.

Efektivitāte ar automatizētiem procesiem

Biežākie IT scenāriji tiek apstrādāti ātrāk, izmantojot iepriekšdefinētus risinājumus pašapkalpošanās portālā.

Atbilstība ITIL standartam

Strukturēta pieeja, kas balstīta uz starptautiski atzītu IT servisa pārvaldības metodoloģiju.

Nepārtraukta kvalitātes uzraudzība

Pateicoties lietotāju atsauksmēm pēc katra atrisinātā pieprasījuma.